Sunday, April 13, 2008

Wat Next?

Before I start, I wud like 2 thank all of u who read thru wat I posted…n I wud like 2 thank some of u even more…those who read thru it n even commented…it feels darn gud 2 hear nice words abt ur baby :)

Well, wat next? This is something a vast majority of my frenz r askin me…wats my next post gonna be abt? N if its not “wat next?” its “wen?”!!! Wen do I intend 2 post again? I neva thot abt it till one of my frenz popped up d question over lunch…till den I was thinking dat I hv written something n it ends dere 4 me…now everyone has 2 tell me wat dey think abt it…so I left it at dat n waited…4 comments n praises n hopefully no brickbats ;)

Well must say m overwhelmed…i got responses of all kinds…many commented on d blog itself…many din comment…I got some mails sayin how much dey liked my post n some told me in person…many asked me for d songs I mentioned dere…I guess I hv given James Blunt more publicity dan he cud hv ever imagined…wonder if I’ll get a percentage of d profit he makes thru his records (I deserve it 4 sure) ;)

N I guess d reason why so many ppl checked my blog was d way I “promoted” it…I told abt it 2 all ppl I know…asked everyone 2 hv a luk n comment…I shamelessly asked ppl I randomly met 2 go thru it n lemme know how it was…I maybe shouted louder abt my blog dan wat SRK did 4 OSO…now I know wat u went thru bro ;)

N den…back 2 square one: “wat next?”/ “wen?”

N I hv got enough suggestions on dat front:
1. Write a novel – I’m more dan happy 2 do it…but den a few negligible things r missin – name of d novel, characters (no. & names) and a plot…apart from dat, everthin else is in place :)

2. My frnd suggested dat I chronicle his flirty life…of how he’s tryin 2 woo a certain gal…well dude, I don’t intend 2 do dat…just coz I luv d way I m (hmmm…more or less)…n d last thing I want is a broken limb and a few missin teeth ;)

3. Den dere were innumerable other suggestions which I guess wud fall under d “censored” category…so I’ll let it pass by ;)

So d bottomline is: I cudnt think of any topic 2 write abt…now dis was something I wasn’t prepared 4…maybe dis is wat dey call “Writer’s block”…well if it is…den m happy…why? Coz dis puts me in a club of “Writers” rite? Aren’t Dan Brown, Jeffrey Archer and John Grisham part of d same club? Guess dey wud be glad 2 hv me on board (hey guys…wassup???) ;)

So dis invariably goes out as a thank u note 2 all u ppl who labored thru my 1st post n who wud hopefully repeat d trend wid dis one too :) thanx a lot folks!!!

N guess wat I hv got myself a publicist 4 d blog…she has promised me dat she’ll publicize my blog no matter wat crap I write…so I hv done my job (i.e., write crap) now its officially over 2 u Ms.Publicist…do ur boss proud ;)

19 comments:

kaveer rai said...

its just amazin for me to know tht iam the first one to comment n iam sure ull be all pleased to know abt it ...okie n wat the hell did u write this time ..it was like vote of thanks(i.e some borin crap indeed ..i totally agree)...i really feel pity for all the people who commented on ur blog n made u happy guess why ...even after expecting a big dhamaka OSO was in pain the u know were ....same as ur blog ...n why compare u to dan brown(i dont wanna be a racist here) so will not tlk more on this ...hmmm wat more can i say yup the james blunt songs were good (honestly )thats the only good thing u might have done...n SRK n u ...u guys r pretty similar indeed ..shout a lot to save ur stuff ...n guess wat ppl still tlk real bad things abt oso behind srkz back ..n dont tell me u got 6 pack abs just to write ur blog ....n now i love to say my fav 4 words ....DIL PE MATH LE YAAR ...i just love tht u give a golden chance to write my own blog ...i simply ignore my own blog but i simply love to comment on ur blog ...its a stress buster .... incan take out all mydil ki badas out n write it all on ur face.... feels sooo good ....but again must say ur blog is worth it .....keep writin n i will too i promise ...

Rubina said...

hey i can play publicist too....:D:D
jus tat i wud lik 2 be paid :D
n abt the blog...m speechless...literally speechless...
lik they say in the reality shows,
EXPECTATIONS WERE HIGH ;)
sry to say this dude....this blog ws boring.....
i tink u shld talk abt ur frnds crush...:D:D it cud b interesting ;)

Swatiii said...

Awesome man!!!
Looks like you have taken all theka to trouble people.

Certainly this was a CRAP. But i like the way you write.Oh pliz dont compare yourself to Dan Brown and Jeffrey Archer.

Log kuch bhi likhte hai aur hum kuch bhi padte hai.

Anyways i know u will write more.
So waiting for the next one.
I m helpless ;-D

keerti said...

kya yaaaaaaaaaaarrrrr.....

eeetana acchaaaaaa!!!!!!!!!!!!

kaise leekhaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


coooooooooooooooooooooool


kya soch rahe ho...


kush ho rahe ho kya!!!!!!!


:P April fooool....


bilkul bakwas likha hai....

but writing bakwas is also a talent...

keep it up keep it up...

as we too are talented in reading bakwas... :D

Enjoyyyyyyyy......

shruti said...

Well...

I think u were in 7th heaven after all those nice comments for ur first blog...

But Come back to earth now...
This time it was all "Sensible non-sense"

It will be very difficult for the Publicist to play her role... ;) ;)

Anyways u r good at writing CRAP ;)

Keep it Up...

Waiting for ur next gem to b posted

Hmmm...and as rubina said write abt ur friends crush it will be more interesting ;) ;)

Rubina said...

heyyy....c'mon guys...dnt call it CRAP...its nt tat bad...its jus nt as good as the 1st one...
the next one will b a gem 4 sure...i can sense it ;)

and hey...u dnt hv 2 stop bloggin...u cant b gud all the time....u is nt god...u is human...u gotta have sm bad blogs in ur kitty...tats the rule....as long as ppl r der 2 read wateva u write...i dnt tinnk it shld b a prob....
u havin fun writin em...v havin fun readin em...simple

prachi said...

hmm...

i agree wid all ..

but bachcha keep blogging..

waiting for ur next blog..

agar kuch topic chahiye to bol dena .. i ll give..

sangeeta said...

OMG confusion mein log kya kya likhte hai ...

neways is baar maaf kiya ...
next time cum up wit gud topic
i dont mind sumth like OSO

n prize u get sendin me tat song s
cute smile n thank ;)

Venkatesan said...

when something seems to be nothing, onething seems to be clear, that thing becomes silly thing when much thing is not told. this thing is such a thing that, those things are jus thing.. but sunil's thing (ie this blog) is... I just dont hav wrds to explain d thing. so I need to think...

vineyard_garcia said...

hmmmmmmm.......hmmmmmmmm.......hmmmmmmmmmm...u know somethin..u can write pretty well..but.....he he...this one dashed all my hopes..n please try n make d next one interestin...m sure u can...he he...

blunt edges said...

OMG...m sure even himesh reshammiya doesn't get dis kinda reviews 4 his work :(
n even my publicist seems 2 hv ditched me!!!

ah...time 2 own up i guess (do i hv any other option)

@ kaveer
hmmm...d guy who set d tone...i owe u lots boss...n "DIL PE MATH LE YAAR" is 5 words...just thot u wud like 2 know

@ rubina
2 comments!!! m honored (maybe)..."honor in shame"!!! speechless huh? as in "dumb" ;)

@ swatiii
wonder if archer n brown ever wrote a blog...den dey wud know wat it takes...books toh koi bhi likh sakta hai ;) (gotta save my skin na)

@ keerti
thanx...someone's recognizin my talent atlast

@ shruti
yup m back 2 earth...maybe 6 ft under :( hmmm maybe my frnd's adventures wud hv been a better choice

@ prachi
m loggin off n comin 2 u 4 a topic...izzat ka sawaal hai yaar!!!

@ sangeeta
ah...a cute smile...somethin 2 cheer abt finally :)

@ venkatesan
u arent d only one whose gotta think dude...welcome 2 d club!!!

@ vineyard_garcia
chorry 4 d dashed hopes...will try crushin it next time ;)

shruti said...

Hey...
This was not that bad too...
but not as good as 1st one...
But U dont stop writing ok...
Critics is part of this...
So u keep posting ur GEMS... we keep posting our comments.


Start working on the next post...
All the Best!!!!

Make ur publicist proud now ;)

amateur~virtuoso said...

Hey C'mon guys...
Sunil ain't that bad either!!!
You don't let your spirits down buddy!!! You continue blogging as we all are eager for your posts...
Guess everybody ll agree with me on this...
Trust me it takes a lot to write...

You know what we could probably do...Add more comments to his blog, add our perceptions/views to his thoughts in the blog...

But at the same time NOT stop criticising him ;)
Where is the fun otherwise ;)))
And as we all very well know that critics helps artists perform better :P (pun intended)...

What say guys??

blunt edges said...

aha aha....increasin demand 4 my gems huh ;)

@ shruti
yes boss...i dont intend 2 stop writin...will hopefully come up wid somethin better next time...wont disappoint my publicist ;)

@ amateur~virtuoso
d "positivest" comment 4 dis post...thanx 'amoso'(ur name's pretty big 2 type again) ;)

Suchitra said...
This comment has been removed by the author.
Suchitra said...

This time it really went like a vote of thanx to the viewers of ur previous post...
Reason for gettin such responses is the EXPECTATION... After ur 1st ever blog, ppl were eagerly waiting 4 sumthin new and interesting...And it feels like u have typed so much juz bcoz u had to...But I swear it wasn't boring:)
Take ur time n come up with sumthin fresh in the next post...sumthing like my fav astro(Pisceans - the dreamers - excellent writers, it doesn't mean that u can compare urself to Dan Brown!!) C ya...

kaveer rai said...

here take some more sympathy n write a blog for god sake .... what more shld i do ..beg u .... ????....wont do tht ...u better write one b4 i sue u

kaveer rai said...

hmmm,,, seem to hv deleted a comment .... tht must hv been interesting.....n if te next gem of urs turn up to be the same old Kohinoor ....u gonna get more comments which u would love to delete .....n comman dude make it fast mr writer ...i wanna write tooo (comment)

blunt edges said...

@ suchitra
hmmm...one more 2 d list of ppl who r disappointed :(

@ kaveer
yeah yeah i m postin d next one...brace urself